Τεύχος 9-10, Σεπ 2016

Περιεχόμενα
 

Αλιβίζος (Λοΐζος) Σοφός, Μαρία Κασσίμη….……………………………….......................................………………..6
Mentoring και Εθελοντική εργασία στην εκπαιδευτική διαδικασία

Μάριος Χρύσου….………………………………………………………………………….............................................23
Η γλωσσική αγωγή σε μεταβατικό στάδιο: νεότερες εξελίξεις και προοπτικές στο πλαίσιο του Νέου Σχολείου

Τριαντάφυλλος Κωτόπουλος….………………………………………………………….....................................…..31
Η δια-πραγμάτευση του μέγιστου με την ποιητική του ελάχιστου

Καμπουροπούλου Μαίρη….…………………………………………….....................................…………………….41
Η Αισθητική-Καλλιτεχνική Εκπαίδευση στην ευρύτερη Νησιωτική Περιοχή της Δωδεκανήσου

Λουΐζα Χριστοδουλίδου………………………………………………………………….....................…......................67
Κύπρου Χρυσάνθη, «“Οι εξομολογήσεις ενός νόθου κοριτσιού”:  μια ανάγνωση»

Ασημίνα Τσιμπιδάκη…………………………………………………………………..........................................……...77
Επικοινωνία γονέων παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες και εργαζομένων στην ειδική αγωγή

Εμμανουήλ Φωκίδης, Πολυξένη Λιάνου………………………………………………….....................................…90
Τα πολυμέσα στην εκπαίδευση. Ανάπτυξη και αξιολόγηση εφαρμογής για τη διδασκαλία στοιχείων Αστρονομίας σε μαθητές της Στ΄ δημοτικού

Δημήτριος Κόκκινος………………………………………………………………………...........................................102
Γνωστικές πτυχές της προφορικής παιδικής ποίησης στο πλαίσιο της νεοελληνικής παραδοσιακής κοινωνίας

Δέσποινα Κώτη-Παπαντωνάκη, Δήμητρα Παπαδημητρίου, Γεώργιος Φραζής……............................……112
Απόπειρα ανίχνευσης στοιχείων δυστοπίας, ευτοπίας και ουτοπίας στις ωδές του Ανδρέα Κάλβου

Αντώνης Παπαοικονόμου…………………………………………………………………........................................125
Η πολιτική αυτοαντίληψη των νέων της Ευρώπης και οι νέες μορφές νεανικής πολιτικής συμμετοχής: Εμπειρική προσέγγιση

Αικατερίνη Τσέκου……………………………………………………………………….........................................….136
Η δομική βία στα εν χρήσει σχολικά βιβλία των Θρησκευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Φώτιος Διαμαντής………………………………………………………………………..........................................….146
Από το Λόγο στο Γραμματισμό: Η Κριτική Ανάλυση Λόγου ως μεθοδολογικό εργαλείο ανάδειξης των κοινωνικών πρακτικών του Λόγου

Μαρία Παπαχρήστου…………………………………………………………….......................................…………..155
Εκπαίδευση Ενηλίκων: Ο κριτικός στοχασμός σε ένα σύγχρονο μοντέλο μάθησης

Αναστασία Μπιτσάνη……………………………………………………………………........................................….167
Η Κατανεμημένη  Γνώση (Distributed Cognition) στο σχολείο: Θεωρία και Πράξη

Απόστολος Κώστας………………………………………………………………………........................................…177
Ο Στοχασμός στην Εκπαιδευτική Πράξη και την Αρχική Παιδαγωγική Κατάρτιση

Απόστολος Κώστας…………………………………………………………………………........................................183
Ηλεκτρονική Κοινότητα Πρακτικής Άσκησης (e-ΚΠΑ): Διερευνητική μελέτη περίπτωσης των Κοινοτήτων Πρακτικής με έμφαση στο Στοχασμό και την Επαγγελματική Ταυτότητα των εκπαιδευόμενων εκπαιδευτικών

Δημήτριος Ζυμπίδης………………………………………………………………………...........................................187
Διαδικασίες Ένταξης Εκπαιδευτικών Λογισμικών από Εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη Διδασκαλία των Μαθηματικών

Σπυρίδων Δουκάκης………………………………………………………………........................................………..190
Διερεύνηση του Μετασχηματισμού της Τεχνολογικής Παιδαγωγικής Γνώσης στα Μαθηματικά φοιτητών/τριών στο πλαίσιο της προπτυχιακής τους εκπαίδευσης και της μετέπειτα σχολικής τους δράσης ως εκπαιδευτικών

Δημήτριος Χατζηδήμου……………………………………………………………..........................................………194
Βιβλιοπαρουσίαση:Σχεδιάζοντας σενάρια διδασκαλίας για την πρακτική άσκηση των φοιτητών. Ολιστικό μοντέλο διερευνητικής και στοχαστικής πρακτικής για την ενίσχυση του ψηφιακού γραμματισμού στο πλαίσιο της μεντορείας

 
Το περιοδικό Νέο τεύχος Παλαιά Τεύχη Οδηγίες Αρχική Σελίδα Επικοινωνία