Τεύχος 11, Μαρ 2018

Εξώφυλλο 1
   
Περιεχόμενα 2
   
Της Σύνταξης 3
   
Ελένη Τραγουλιά          4
Ειδικές ανάγκες & δυσκολίες μάθησης: Ορισμοί και τάσεις  
   
Παναγιώτης Σταμάτης, Μερόπη Νταβλαμάνου 10
Προοπτική ακαδημαϊκής εξέλιξης παιδιού με γενικές μαθησιακές δυσκολίες στην Ελλάδα: Μια μελέτη περίπτωσης βασισμένη σε επικοινωνιακές διδακτικές πρακτικές  
   
Αγγελική Πισσαδάκη, Ελένη Μορφίδη, Παναγιώτα Δημητροπούλου 21
Τα   προβλήματα   προφορικού  και  γραπτού  λόγου  μαθητών  με  ειδικές   εκπαιδευτικές
ανάγκες
 
   
Μαριάνθη Οικονομάκου 36
Το  γλωσσικό  λάθος   στη   διδασκαλία  της  γλώσσας   στην  πρωτοβάθμια   εκπαίδευση:
Αντιλήψεις και στάσεις εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής 
 
   
π. Ιωάννης Καραμούζης 48
Θρησκευτικότητα και κοινωνικότητα Ελλήνων με κώφωση  
   
Μαρία Κόζα, Χρυσάνθη Σκουμπουρδή 57
Σύγκριση  και μέτρηση επιφανειών από τυφλή μαθήτρια:  Ο ρόλος της απτικής αντίληψης  
   
Λουίζα Νοβατσίδου 67
Εξατομικευμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα  (Ε.Ε.Π.) μαθητών με ειδικές  εκπαιδευτικές ανάγκες ή αναπηρία. Παράδειγμα Ε.Ε.Π. στην εκμάθηση της ώρας  
   
Παρασκευή Κοτσακιαχίδου 77
Διδάσκοντας ιστορία σε παιδιά με μέτρια νοητική υστέρηση:  Η περίπτωση των άθλων του Ηρακλή – Μελέτη περίπτωσης  
   
Αναστασία Τσαμπαρλή 89
Οικογένεια και μαθησιακές δυσκολίες  
   
Ασημίνα Τσιμπιδάκη 98
Κριτική θεώρηση της οικογένειας με παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες  
   
Χαρίδημος Τσιμπιδάκης 102
Η οικογένεια με παιδί με εγκεφαλική παράλυση  
   
Ασημίνα Τσιμπιδάκη 104
Βιβλιοπαρουσίαση: Σχολική συμβουλευτική και παρεμβάσεις για παιδιά με διαταραχές  
 
Το περιοδικό Νέο τεύχος Παλαιά Τεύχη Οδηγίες Αρχική Σελίδα Επικοινωνία