Οικογένεια και «Ένα Σχολείο για Όλους»
Ύ λ η Ε ξ ε τ ά σ ε ω ν:
Α. Βιβλίο:
-
Εισαγωγή (σελ. 17-21)
-
Μέρος Α’:
-
Κεφ. 1ο: 1.3 Οικογένεια με παιδί με ειδικές ανάγκες (σελ. 42-48)
-
Κεφ. 3ο: Βασικά χαρακτηριστικά της οικογένειας με παιδί με ειδικές ανάγκες (σελ. 69-78)
-
Κεφ. 4ο: Η οικογένεια με παιδί με ειδικές ανάγκες ως σύστημα (σελ. 79-106)
-
Κεφ. 5ο: Η οικογένεια με παιδί με ειδικές ανάγκες και αλληλεπίδραση με τα ευρύτερα πλαίσια στήριξης (σελ. 107-118)
-
Βασικές επισημάνεις (σελ. 119-121)
-
Μέρος Β’:
-
Κεφ. 2ο: Οικογένεια με παιδί με ειδικές ανάγκες και σχολείο: θεωρητικές και πρακτικές εφαρμογές (σελ. 139-154)
-
Κεφ. 3ο: 3.3 Τύποι δεσμών ανάμεσα στο σχολείο και την οικογένεια & 3.4 Στάσεις και προσδοκίες των «σημαντικών άλλων» (σελ. 165-174)
-
Κεφ. 4ο: 4.2 Τα δικαιώματα των γονέων στην ειδική αγωγή & 4.3 Οι γονικές ευθύνες στην εκπαίδευση παιδιών με ειδικές ανάγκες (σελ. 195-198)
-
Κεφ. 5ο: Οικογένεια με παιδί με ειδικές ανάγκες και σχολείο προς μία σχέση συνεργασίας (σελ. 199-208)
-
Βασικές επισημάνεις (σελ. 209-211)
Β. Σημειώσεις Παραδόσεων – Δραστηριότητες
Σημείωση:
Όσοι/ες φοιτητές/τριες δεν έχουν το βιβλίο, υπάρχει στη βιβλιοθήκη καθώς και στα δύο καταστήματα φωτοτυπίας απέναντι από το πανεπιστήμιο.