ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
3η ημερίδα υποψηφίων διδακτόρων
Παρασκευή 22 Ιουνίου 2018 – Αμφιθέατρο 1ου ορόφου, κτήριο Κλεόβουλος, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ρόδος
Πρόγραμμα Ημερίδας
Πρακτικά 3ης Ημερίδας Υποψηφίων Διακτόρων
Doi: https://doi.org/10.26215/heal.2b77-f044
09:30 – 10:00 | Εγγραφές |
Προεδρείο: Πολύκαρπος Καραμούζης, Μαρία Δάρρα | |
10:00 – 10:10 | Χαιρετισμός – Αλιβίζος Σοφός, Καθηγητής, Πρόεδρος ΠΤΔΕ Παν. Αιγαίου |
10:10 – 10:30 | Αλίνα Κωνσταντινίδη: Οι πεποιθήσεις των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των Δωδεκανήσων για τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και τη διδασκαλία τους.
Επιβλέπουσα: Γεωργία Λιαράκου |
10.40 – 11.00 | Νικόλαος Μανίκαρος: Εξέλιξη των μαθηματικών μοντέλων στο πλαίσιο της μελέτης της μαθηματικής μοντελοποίησης για δημιουργία και εξόρυξη γνώσεων με σκοπό την παραγωγή νέου μοντέλου αξιολόγησης – πιστοποίησης κριτηρίων διαχείρισης πόρων με την βοήθεια της πληροφορικής σε οργανισμούς εκπαίδευσης και σε οργανισμούς αυτοδιοίκησης.
Επιβλέπων: Ευγένιος Αυγερινός |
11:10 – 11:30 | Ελένη Πατσιατζή: Επίμαχα και τραυματικά ιστορικά γεγονότα μέσα από το πρίσμα της λογοτεχνικής αφήγησης: «Ευγονική» στο μυθιστόρημα «Κόκκινος σταυρός» της Μ. Γαβαλά (Πόλις, 2018)
Επιβλέπων: Γεώργιος Κόκκινος |
11:40 – 12:00 | Διάλειμμα για καφέ |
Προεδρείο: Αλιβίζος Σοφός, Γεωργία Λιαράκου | |
12:00 – 12:20 | Αμαλία Τριανταφύλλου: Λειτουργία οικογένειας με παιδί στο Αυτιστικό Φάσμα: Μελέτη Περίπτωσης.
Επιβλέπουσα: Ασημίνα Τσιμπιδάκη |
12:30 – 12:50 | Βασιλική Παπαγιάννη: Διερευνώντας την ιστορική σκέψη εφήβων μαθητών και μαθητριών στην Ελλάδα. Η επίδραση παραγόντων όπως ο χαρακτήρας της ιστορικής μάθησης και η ιδιαιτερότητα του κοινωνικού περιβάλλοντος.
Επιβλέπων: Γεώργιος Κόκκινος |
13:00 – 13:20 | Σοφία Χάιτα: Χαρτογραφώντας Δείκτες της Αειφορίας ως ‘Θησαυρούς’: Η οπτική των κατοίκων ενός απομακρυσμένου νησιού.
Επιβλέπουσα: Γεωργία Λιαράκου |
13:30 – 17:00 | Διάλειμμα |
Προεδρείο: Γιώργος Κόκκινος, Βασιλεία Κούρτη-Καζούλλη | |
17:00 – 17:20 | Αρχοντία Χρήστου: Συναισθηματικές και ψυχολογικές διεργασίες του ατόμου με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες στα βιογραφικά και αυτοβιογραφικά λογοτεχνικά κείμενα.
Επιβλέπουσα: Ασημίνα Τσιμπιδάκη |
17:30 – 17:50 | Δήμητρα Ρεμούνδου: Διδακτική αξιοποίηση τεχνολογιών πληροφορικής για την αντίληψη της μεταβολής και του ρυθμού μεταβολής σε διάφορα πλαίσια.
Επιβλέπων: Ευγένιος Αυγερινός |
18:00 – 18:20 | Στέφανος Γιασιράνης: MOOCs και αυτο-ρυθμιζόμενη μάθηση: Βιβλιογραφική ανασκόπηση ερευνών.
Επιβλέπων: Αλιβίζος Σοφός |
18:30 – 18:50 | Διάλειμμα για καφέ |
Προεδρείο: Ευγένιος Αυγερινός, Ασημίνα Τσιμπιδάκη | |
18:50 – 19:10 | Λάμπρος Γράμψας: Εστιάζοντας στις πραγματικές συνθήκες χρήσης: σχεδιασμός εφαρμογών και παρεμβάσεων κινητού γραμματισμού.
Επιβλέπουσα: Βασιλεία Κούρτη-Καζούλλη |
19:20 – 19:40 | Ηλίας Χάλιος: Βαθμός λειτουργικότητας της οικογένειας με παιδιά σχολικής ηλικίας και η δυναμική αδελφικής σχέσης.
Επιβλέπουσα: Ασημίνα Τσιμπιδάκη |
19:50 – 20:10 | Αναστασία Παπανθύμου: Αυτοαξιολόγηση του μαθητή και βελτίωση της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας: Ανασκόπηση ερευνών.
Επιβλέπουσα: Μαρία Δάρρα |
20:20 – 20:40 | Κωνσταντίνος Πιπεράς: Η θρησκευτικο-πολιτική κατανόηση της επιστημονικής σκέψης στην περίοδο του μεσοπολέμου. Η περίπτωση του καθηγητή Θρασύβουλου Βλησίδη.
Επιβλέπων: Πολύκαρπος Καραμούζης |
20:50 – 21:10 | Συμπεράσματα |