ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
7η ημερίδα υποψηφίων διδακτόρων
Σάββατο 23 Ιουλίου 2022, Διαδικτυακά μέσω Τηλεδιάσκεψης
Επιστημονική Επιτροπή
Αλιβίζος Σοφός, Καθηγητής
Μιχάλης Σκουμιός, Αναπληρωτής Καθηγητής
Μαρία Δάρρα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Εμμανουήλ Φωκίδης, Επίκουρος Καθηγητής
Μαριάνθη Οικονομάκου, Επίκουρη Καθηγήτρια
Άρθρα
- Ήπιες δεξιότητες (soft skills) εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης
Αικατερίνη Βραχνά, Ασημίνα Τσιμπιδάκη https://doi.org/10.26215/heal.5amp-af48 - Απόψεις ειδικών επαγγελματιών για τη συνεργασία τους με οικογένειες παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία/ες: Βιβλιογραφική συστηματική ανασκόπηση
Mαρία-Ευαγγελία Λίσγου, Ασημίνα Τσιμπιδάκη https://doi.org/10.26215/heal.8yxx-ys18 - Πιλοτική ανάπτυξη και ψυχομετρική αποτίμηση μιας κλίμακας πεποιθήσεων διδακτικής αυτο-αποτελεσματικότητας για την αξιοποίηση τεχνικών του δράματος σε σχολικό πλαίσιο
Κωνσταντίνος Μαστροθανάσης, Μαρία Κλαδάκη https://doi.org/10.26215/heal.z3n0-dt38 - Η συμβολή της αυτοαξιολόγησης με καθορισμό στόχων στη βελτίωση της ακαδημαϊκής επίδοσης των μαθητών του δημοτικού σχολείου
Αναστασία Παπανθύμου, Μαρία Δάρρα https://doi.org/10.26215/heal.m4gk-7946 - Τα Εργαστήρια του Μέλλοντος ως νέα δομή Μάθησης: Διερεύνηση Λειτουργικών και Τεχνολογικών Διαστάσεων
Φεβρωνία Ρουσάκη, Αλιβίζος Σοφός https://doi.org/10.26215/heal.nmbk-6g54 - Η έρευνα αναφορικά με την αξιολόγηση της ευχρηστίας εκπαιδευτικών εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας: συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση
Φίλιππος Τζόρτζογλου, Αλιβίζος Σοφός https://doi.org/10.26215/heal.mnad-vc11 - Βιολογισμός και ευγονικοί τόποι στον Τάσο Αθανασιάδη. Η περίπτωση των Φρουρών της Αχαΐας
Αμαλία Αλαπάντα https://doi.org/10.26215/heal.z63r-tg17 - Εφηβική θρησκευτικότητα και προκοινωνική συμπεριφορά
Ανδρούλα Ιωάννου, Πολύκαρπος Καραμούζης https://doi.org/10.26215/heal.m6bq-g098 - Ανασκόπηση πεδίου της χρήσης της πλήρως εμβυθισμένης εικονικής πραγματικότητας στη μουσειακή εκπαίδευση και στην εκπαίδευση στην πολιτιστική κληρονομιά
Παναγιώτης Αντωνόπουλος, Εμμανουήλ Φωκίδης https://doi.org/10.26215/heal.mbxg-cq04 - Μια πρωτότυπη εφαρμογή εικονικού περιβάλλοντος προσομοίωσης οικοσυστήματος. Τα βασικά χαρακτηριστικά και προτάσεις για την αξιολόγησή της
Παύλος Κεφαλάκης, Εμμανουήλ Φωκίδης https://doi.org/10.26215/heal.2m3n-5395 - Επιχειρηματολογία και εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες: Βιβλιογραφική ανασκόπηση
Μελπομένη Μαστρογιωργάκη, Μιχαήλ Σκουμιός https://doi.org/10.26215/heal.qxw9-5n98 - Ανάλυση εκπαιδευτικού υλικού για τις δυνάμεις που βασίστηκε στη μάθηση τριών διαστάσεων
Μαργαρίτα Παπακωνσταντίνου, Μιχάλης Σκουμιός https://doi.org/10.26215/heal.4dc4-b675 - Σολωμικός Μπάιρον και “Ύμνος εις την Ελευθερίαν” στην ποίηση του Κυρ. Χαραλαμπίδη: από τον Ιστορικό στον Ποιητικό χρόνο
Μαρία Αμοιρίδου, Λουΐζα Χριστοδουλίδου https://doi.org/10.26215/heal.7cns-rh85 - Οι απόψεις μαθητών για το φαινόμενο του τρολαρίσματος (trolling) στο Facebook. Αποτελέσματα ποσοτικής έρευνας
Μαρία Ζαρέντη, Γεώργιος Κατσαδώρος https://doi.org/10.26215/heal.57dk-r754 - Η πόλη του Κυρ. Χαραλαμπίδη ως σύμβολο βιωμένου χώρου
Δημήτριος Λαδικός, Λουΐζα Χριστοδουλίδου https://doi.org/10.26215/mjpe-8y90 - Η μεταγλωσσική λειτουργία των γραμματικών κατηγοριών του ρήματος και του επιθέτου στην ποίηση του Κώστα Μόντη
Καλλιόπη Παπαδόδημα, Λουΐζα Χριστοδουλίδου https://doi.org/10.26215/heal.2ms4-6×80