ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
9η ημερίδα υποψηφίων διδακτόρων
Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024, Διαδικτυακά μέσω Τηλεδιάσκεψης
Επιστημονική Επιτροπή
Πολύκαρπος Καραμούζης, Καθηγητής
Αλιβίζος Σοφός, Καθηγητής
Μιχάλης Σκουμιός, Καθηγητής
Εμμανουήλ Φωκίδης, Αναπληρωτής Καθηγητής
Μαριάνθη Οικονομάκου, Επίκουρη Καθηγήτρια
Απόστολος Κώστας, Επίκουρος Καθηγητής
Διαδικτυακά στο
https://aegean-gr.zoom.us/j/94862602785?pwd=3n8FEdYTHbtMgKwWzPIptSsdtrVFTD.1
Meeting ID: 948 6260 2785
Passcode: 695340
Άρθρα
- Δημιουργία, χρήση κι αξιολόγηση ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων για την εκπαιδευτική διαδικασία στο δημοτικό σχολείο
Σπύρος Σπύρου & Αλιβίζος (Λοΐζος) Σοφός
DOI: https://doi.org/10.26215/heal.hf8y-m081 - Αξιοποίηση εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης από εκπαιδευτικούς καλλιτεχνικών μαθημάτων: προσδοκίες και επιμορφωτικές ανάγκες
Παναγιώτης Αλεξόπουλος & Μαρία Κλαδάκη
DOI: https://doi.org/10.26215/heal.bkzr-dv62 - Γραμματισμός στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI Literacy) για εκπαιδευτικούς: Προς ένα πλαίσιο γνώσεων και δεξιοτήτων μέσα από την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας
Κωνσταντίνος Τσιούκας & Απόστολος Κώστας
DOI: https://doi.org/10.26215/heal.g6qt-e913 - Αναπαραστάσεις της νοσηρότητας υπό το πρίσμα της ευγονικής στην Κορομηλιά του Κ. Πολίτη (1946)
Αμαλία Αλαπάντα
DOI: https://doi.org/10.26215/heal.3p7z-kc06 - Η διεπιστημονική σχέση μεταξύ γνωστικής νευροεπιστήμης και εκπαίδευσης στα Μαθηματικά
Σταματία Νικηταρά & Ευγένιος Αυγερινός
DOI: https://doi.org/10.26215/heal.5qcd-8w23 - Η νευροεπιστήμη στην υπηρεσία της εκπαίδευσης με έμφαση στη διδασκαλία των Μαθηματικών. Τα μέχρι στιγμής οφέλη, οι προοπτικές και οι δυσκολίες
Παναγής Τσιγγούνης & Ευγένιος Αυγερινός
DOI: https://doi.org/10.26215/heal.pqmq-0t02 - Διερεύνηση μεθόδων ανίχνευσης μαθηματικού άγχους στα μαθηματικά σε μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με μαθησιακές δυσκολίες-δυσλεξία
Ελένη Φασουλά & Ευγένιος Αυγερινός
DOI: https://doi.org/10.26215/heal.qjwk-kg63 - Χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης και συστήματος ηλεκτροεγκεφαλογραφίας για την ανίχνευση του μαθηματικού άγχους σε μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Ανδρέας Μήταλας & Ευγένιος Αυγερινός
DOI: https://doi.org/10.26215/heal.pb6t-b035 - Νέες τάσεις στη διαμορφωτική αξιολόγηση στη μαθηματική εκπαίδευση: Από την τεχνητή νοημοσύνη στα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα
Αθανάσιος Καραγεωργιάδης & Ευγένιος Αυγερινός
DOI: https://doi.org/10.26215/heal.k8fy-gb75 - Αξιολογώντας τις ικανότητες των μαθητών να συγκροτούν και να κρίνουν επιστημονικά επιχειρήματα: Έργα αξιολόγησης για τις δυνάμεις και την κίνηση
Μελπομένη Μαστρογιωργάκη & Μιχάλης Σκουμιός
DOI: https://doi.org/10.26215/heal.fxbq-tg04 - Μελέτη της εξέλιξης των ικανοτήτων των μαθητών του Γυμνασίου που αφορούν σε πρακτικές της Μηχανικής: Η περίπτωση του σχεδιασμού λύσεων
Μαργαρίτα Παπακωνσταντίνου & Μιχάλης Σκουμιός
DOI: https://doi.org/10.26215/heal.hp3f-3d22 - Ανάλυση του σχολικού εγχειριδίου Βιολογίας του Λυκείου για την αναπαραγωγή στον άνθρωπο: Οι τρεις διαστάσεις της μάθησης
Σεβαστή Τσαγγάρη & Μιχάλης Σκουμιός
DOI: https://doi.org/10.26215/heal.eqxb-3622 - Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Το θεωρητικό υπόβαθρο ενός εκπαιδευτικού συστήματος προσομοίωσης φυσικού περιβάλλοντος
Παύλος Κεφαλάκης & Εμμανουήλ Φωκίδης
DOI: https://doi.org/10.26215/heal.nhvw-0d02 - Απόψεις και στάσεις των νηπιαγωγών για τον ρόλο της προσχολικής εκπαίδευσης στην ετοιμότητα για την κλιματική αλλαγή: εφαρμογή σχετικού παιδαγωγικού προγράμματος σε νηπιαγωγείο
Μυλωνά Δέσποινα & Ηλιοπούλου Ιφιγένεια
DOI: https://doi.org/10.26215/heal.tz9f-2t04 - Η διατήρηση της μνήμης για το πρόσωπο και το έργο διάσημων καλλιτεχνών μέσα από τις αναρτήσεις των μελών-χρηστών διαδικτυακών ομάδων. Η περίπτωση του Νικόλα Άσιμου
Εμμανουήλ Κυριαζάκος & Γεώργιος Κατσαδώρος
DOI: https://doi.org/10.26215/heal.b8c4-jt57 - Jacob και Wilhelm Grimm, μια ζωή σαν παραμύθι ή μήπως όχι; Στοιχεία από τη ζωή και το έργο τους
Νικολέττα Ζούμπουλα & Γεώργιος Κατσαδώρος
DOI: https://doi.org/10.26215/heal.ztkt-7×42 - Από τη “Saffo” του Δ. Σολωμού στο “Σαπφώ και Φάωνας” του Κ. Χαραλαμπίδη
Μαρία Αμοιρίδου & Λουίζα Χριστοδουλίδου
DOI: https://doi.org/10.26215/heal.b73x-1v78 - Τόπος και μνήμη στην ποίηση τού Κυριάκου Χαραλαμπίδη υπό το φως των θεωριών των Edward Casey, Yi-Fu Tuan και Gaston Bachelard
Χρυσούλα Γιαννίκη & Λουίζα Χριστοδουλίδου
DOI: https://doi.org/10.26215/heal.gmth-rb27 - Ο διάλογος του Κώστα Μόντη με τον Όμηρο και τον Πίνδαρο μέσα από επιλεγμένα ποιήματα
Καλλιόπη Παπαδόδημα & Λουίζα Χριστοδουλίδου
DOI: https://doi.org/10.26215/heal.anh5-xy21