Σεπτέμβριος 2020
Β’ Εξεταστική περίοδος
Μάθημα: Γλωσσική πολυμορφία και μάθηση
Τρόπος εξέτασης: Προφορική
Ύλη: Το (Α) για φοιτητές/φοιτήτριες που έχουν παρακολουθήσει το μάθημα.
Το (Β) για φοιτητές/φοιτήτριες από κατατακτήριες
(Α)
Βιβλίο: Tsokallidou, R. / Τσοκαλίδου, Ρ. (2017). SIДAYES, Αθήνα: Gutenberg
(Β)
Τσοκαλίδου, Ρ. & Κουτούλης, Κ. (2015). Η διαγλωσσικότητα στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα – Μια πρώτη διερεύνηση. Επιστήμες Αγωγής, Θεματικός Τεύχος 2015 «Κοινωνιογλωσσικές και διαπολιτισμικές προσεγγίσεις στην πολιτισμική ετερότητα στο σχολείο, (161-181)
file:///C:/Users/skourtou/Downloads/EPISTHMES_AGOGIS_Thematiko_teuhos_2015%20(4).pdf
Τσιπλάκου, Στ. (2020). Διαγλωσσικότητα και γραμματισμοί, τηλεδιάλεξη
https://www.youtube.com/watch?v=PpKOvPuX8nc