logo



11
AUG
2015

Φωκίδης, Προδιαγραφές εφαρμογής και εξέταση στο υποχρεωτικό μάθημα Τεχνολογικές και Διδακτικές Καινοτομίες με τη Χρήση της Πληροφορικής: Εικονική Πραγματικότητα

1. Θα υπάρχει προφορική εξέταση στη θεωρία του μαθήματος, από το βιβλίο σελ. 10-141.
2. Από κάθε μέλος της ομάδας απαιτείται να έχει κατασκευάσει τουλάχιστον 1 χώρο-"νησί" (256Χ256 μέτρα)
3. Η εφαρμογή (και κάθε νησί), θα πρέπει να έχει ικανοποιητικό βαθμό περιπλοκότητας και διαδραστικών στοιχείων. Πρέπει δηλαδή να έχει οπωσδήποτε: scripts, video, εικόνες, ήχους, συνδέσμους στο Διαδίκτυο, κίνηση αντικειμένων, quiz και γενικά τουλάχιστο 1 script από κάθε ομάδα scripts (βλ. 2ο μέρος σημειώσεων).
4. H εφαρμογή θα πρέπει να έχει ξεκάθαρη εκπαιδευτική στόχευση.
5. Το κάθε μέλος της ομάδας θα πρέπει να μπορεί να τεκμηριώσει επαρκώς το βαθμό συμμετοχής του στη συνολική εργασία και στα στάδια κατασκευής της, πέρα από την αυτονόητη κατασκευή του "νησιού" που ανέλαβε.
6. Η εφαρμογή θα πρέπει να είναι άρτια στο αισθητικό της μέρος.
7. Η εφαρμογή θα πρέπει να είναι έτσι κατασκευασμένη ώστε να εκτελείται ικανοποιητικά από τα παιδιά της ηλικίας που απευθύνεται (η ομάδα στόχος θα πρέπει επίσης να τεκμηριώνεται).

Μπορείτε να βελτιώσετε την ήδη υπάρχουσα εργασία σας ή να κατασκευάσετε νέα.
Ο βαθμός της προόδου δεν υπολογίζεται.