logo



05
FEB
2014

ΤΡΑΝΤΑΣ ΠΕΤΡΟΣ

Επίκουρος Καθηγητής 
Εκπαιδευτική Έρευνα
Φ.Ε.Κ. Διορισμού: 1415/25.5.2023 τ. Γ’

Τηλέφωνο: 2241099249, Email: p.trantas@aegean.gr
Δνση: Δημοκρατίας 1, Κτίριο “”7ης Μαρτίου”, ΡΟΔΟΣ 85132
Γραφείο: Β.29 (2ος όροφος)

Ώρες φοιτητών: Τετάρτη, 11:00-13:00

  • Διδασκόμενα Μαθήματα

    Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής έρευνας

    Στατιστική ανάλυση εκπαιδευτικών ερευνητικών δεδομένων

    Σύνταξη ερευνητικής πρότασης και Συγγραφή ερευνητικής μελέτης

    Ερευνητικά εργαλεία στην εκπαίδευση

  • Βιογραφικό

    Ο Πέτρος Τραντάς είναι επίκουρος καθηγητής στο γνωστικό αντικείμενο «Εκπαιδευτική Έρευνα» στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

    Είναι πτυχιούχος στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης (Universita’ degli Studi di Bari “ALDO MORO”– Italia) με μετεκπαίδευση στην Εκπαιδευτική Επικοινωνία και Διδακτική, Διδάκτωρ Μεθοδολογίας Εκπαιδευτικής Έρευνας του Πανεπιστημίου Αιγαίου και με Μεταδιδακτορική Έρευνα στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου με αντικείμενο «Αξιολόγηση εναλλακτικών διδακτικών εργαλείων και τεχνικών για ένα δημοκρατικό σχολείο: Η εφαρμογή ερευνητικού πειραματικού σχεδιασμού στην Εκπαίδευση».

    Έχει διδακτική εμπειρία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο (αυτοδύναμο διδακτικό έργο και συμμετοχή σε διδακτικό έργο).

    Είναι μέλος στο Δίκτυο Πολιτικές Ανώτατης Εκπαίδευσης (hepnet.upatras.gr), της Ελληνικής Εταιρείας Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης (Ε.Ε.Ε.Α.), της Ελληνικής Εταιρείας Ιστορικών της Εκπαίδευσης (ΕΛ.Ε.Ι.Ε.) και της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ).

    Συμμετέχει σε συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό στα πεδία: Εκπαιδευτική Έρευνα και Στατιστική, Εκπαιδευτική Αξιολόγηση, Εκπαιδευτική Πολιτική, Διδακτική της Ιστορίας, Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης.

    Το συγγραφικό του έργο περιλαμβάνει συμμετοχή σε βιβλία, συλλογικούς τόμους, πρακτικά συνεδρίων και άρθρα σε ελληνικά και ξένα επιστημονικά περιοδικά.

    Έχει εμπειρία στη διαχείριση, υλοποίηση και αποτίμηση-αξιολόγηση έργων και ευρωπαϊκών συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων, ως ανεξάρτητος αξιολογητής προγραμμάτων επιμόρφωσης, μέλος οργανωτικής επιτροπής συνεδρίου, μέλος επιστημονικών ερευνητικών ομάδων σε κοινωνικές και εκπαιδευτικές έρευνες, επιστημονικός σύμβουλος, εμπειρογνώμονας-στατιστικολόγος στο Τμήμα Επιμόρφωσης & Τεκμηρίωσης, του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και ως ερευνητής της Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων (Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ) του Υπουργείου Παιδείας.

    Τα κύρια πεδία των επιστημονικών ενδιαφερόντων του είναι η Εκπαιδευτική Έρευνα, η Στατιστική και Ανάλυση Δεδομένων, η Εκπαιδευτική Πολιτική και η Εκπαιδευτική Αξιολόγηση.